sobota, 6 września 2014

szarlotka-CHARLOTTE

http://kuchniapepin.blogspot.com/2014/09/szarlotka-charlotte.html>  -nie wiem skad mam przepis
.SKŁADNIKI......
  •  1,5 szkl.mąki ,
  • 0,5kostki masla,
  • 2 łyżki oleju,
  • cukier waniliowy -
  •  4łyżki cukru,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • ,4 żółtka.
NADZIENIE...sloik jabłek ,kisiel -u mnie galaretka i prażony kokos.....


.WYKONANIE...


żółtka utrzeć z cukrem na puch ,dodac masło,olej cukier waniliowy,mąkę wymieszana z proszkiem do pieczeniai wyrobić ciasto-u mnie mikserem wszystko robiłam.Ciasto ponakłówac widelcem i podpiec 20 minut w 170 stopniach C........
.NADZIENIE.


.sloik jabłek lekko podgrzac i połączyc z kisielem -u mnie cytrynowa galaretka .Tak zrobiony farsz wyłożyc na podpieczone ciasto-ja posypałam jeszcze wiórkami prażonymi ..Na jabłka wyłożyc piane ubitą z 4 białek z 1 szkl.cukru ,który wsypujemy pod koniec ubijania piany...-ja dodałam wiórki prażone kokosa na koniec .Piec 35-40 minut w 170stopniach C......SMACZNEGO !!!................




...CHARLOTTE ..... & nbsp;-Non so da dove mi ricetta INGREDIENTI ... </ span> </ span> </ b> ... 1.5 szkl.mąki, burro 0,5kostki, 2 cucchiai di olio, lo zucchero -ja vaniglia zucchero zucchero 4łyżki, 2 cucchiaini di lievito in polvere, 4 tuorlo e ... RIEMPIMENTO </ span> </ span> </ b> .sloik mele, gelatina u me gelatina e arrosto noce di cocco ...... . ESECUZIONE </ span> </ b> </ span> .. Montare i tuorli con lo zucchero sul fluff, aggiungere il burro, l'olio, lo zucchero, la vaniglia, la farina mescolata con Mi polvere pieczeniai pasta-mixer tutto robiłam.Ciasto ponakłówac forchetta e cuocere 20 minuti a 170 gradi C ......... RIEMPIMENTO </ span> </ b> </ span. > mele .sloik leggermente riscaldato e connettersi con me u gelatina di limone .sì gelatina Mettere ripieno fatta su podpieczone torta-I cospargere di più mele al forno grattugiata ..Na mettere schiuma montata di 4 proteine ​​di 1 szkl.cukru che versare alla fine di frusta ...- ho aggiunto arrosto di cocco alla fine del .Piec 35-40 minuti 170stopniach C ...... GODETEVI !!!