sobota, 24 lutego 2018

Pasta ze slonecznika i kiszonego buraka


Składniki

  • 2 szklanki kiszonych buraków
  • 2 szklanki słonecznika ziarna
  • 2-3 lub więcej ząbki czosnku obrane
  • szczypta soli i pieprzu do smaku opcjonalnie

    Wykonanie

    Ziarna słonecznika namoczyć na noc w wodzie,tak aby były wszystkie przykryte. Rano odcedzić z wody. Obrany czosnek zmiksować z ziarnami i burakami. Posolić i popieprzyć według potrzeby i pierwszy kęs tej pasty był dla mnie dziwny ,ale spożywając następny ,coraz bardziej byłam pewna ,że ją zrobię sama i będzie u mnie gościć na co dzień. Przepis dostałam od synowej:)) znakomita z pasztetem przepis tutaj
     
Mam smaka na buraka 2018

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy zestaw smakowy, zdrowy i kolorowy! ama nigdy bym nie pomyślała, by połączyć buraki z ogórkiem kiszonym! Dziękuję za pomysł i dołączenie do mojej buraczanej akcji kulinarnej. Pozdrawiam i życzę miłego gotowania....

    OdpowiedzUsuń

777pepin777@gmail.com