piątek, 2 maja 2014

Bezy matcha

http://zpierwszegotloczenia.pl/przepis/bezy-matcha  Skladniki: * 115 g bialek * 225 g cukru * 1 lyzka herbaty matcha * 3 lyzki soku z cytryny W garnku zagotowac wode i postawic na nim miske z bialkami. Dodac cukier i herbate. Caly czas mieszajac podgrzewac mase, az do calkowitego rozpuszczenia cukru i herbaty. Nastepnie zdjac miske i ubijac, az masa przestygnie (trwa to ok 15 minut). Pod koniec ubijania dodac sok z cytryny. Bezowa mase przelozyc do rekawa cukierniczego i wyciskac bezy na blache wylozona papierem do pieczenia. Piekarnik nagrzac do 150şC?. Wstawic blache z bezami i natychmiast zmniejszyc temperature do 100şC?. Bezy suszyc okolo 2-3 godzin. Ja zwykle susze okolo 1,5? godziny. Smacznego:-)....są pyszne polecam ,u mnie piekły sie około 60minut,-myślę ,że to zalezy od piekarnika.jak ktoś nie ma herbaty to można bez niej...ta herbatka nadaje ładny zielony kolor ..ja dałam cukier puder i mikserem ubijałam od początku ,a pod misą miksera była gorąca woda w tzw.płaszczu wodnym.Pozdrawiam.Jadzia