wtorek, 28 stycznia 2014

Pieguski- Uzalezniaja, wiec uwazajcie ;) wszystkie bym zjadła..hihihi                                                 Skladniki (na ok 36 sztuk): * 200g masla * 2 male jajka * 2/3 szklanki cukru * ˝ lyzeczki proszku do pieczenia * ˝ lyzeczki sody * Szczypta soli * Ok. 2-2.5 szklanki maki (ile zabierze ciasto)u mnie prawie 3 szklanki mąki poszło                                                                                                                      Dodatkowo: 100g czekolady mlecznej- poszatkowanej 1/3 szklanki pestek dyni ˝ szklanki rodzynek 2/3 szklanki zmielonych orzechów (laskowe i wloskie)                      WYKONANIE Miekkie maslo ucieramy z cukrem. Gdy otrzymamy juz jasna, gladka mase, dodajemy jajka i ponownie miksujemy. Make mieszamy z proszkiem do pieczenia, soda i sola. Dodajemy do masy maslanej. Mieszamy. Wsypujemy dodatki i dokladnie mieszamy wszystko reka.--ja wszystko mikserem robiłam ,a raczej sam robił...ja tylko dorzucałam produkty,Nie dorobiłam sie takiego co by sam wrzucał i robił ciasto... Blache wykladamy papierem do pieczenia. Z ciasta formujemy kuleczki, ukladamy na blaszce i lekko splaszczamy dlonia. Pieczemy w temp 190st kilkanascie minut az nabiora ladnego koloru. http://zmiksowani.pl/przepis,176588,pieguski-najlepsze.html

Polecany post

chrzan nie tylko do potraw-wlasciwosci lecznicze

  Składniki: 5 łyżeczek soku z marchwi, 5 łyżeczek startego chrzanu, 3 cytryny całe ze skórką 2 szklanki miodu  ...