poniedziałek, 1 września 2014

Faszerowane kwiaty dyni-- Ripiene Squash Blossoms ...

                     SKŁADNIKI   Kwiaty dyni faszerowane ricottą                                                                 20 kwiatów cukinii, 300 g ricotty ,1 jajko ,skórka otarta z połowy cytryny, 2 łyżki drobno posiekanych ziół (proponuję miętę, tymianek i odrobinę cząbru) ,1 niewielki ząbek czosnku ,sól morska, oliwa                                                                                           WYKONANIE...                                                                                                     Kwiaty umyć, osuszyć. Ser wymieszać z jajkiem, skórką cytryny, ziołami. Doprawić czosnkiem i solą. Farsz wymieszać.Z każdego kwiatka wyrwać z środka pręcik a nastepnie kwiatek napełniać farszem .ja obtaczałam w jajku doprawionym maggi i za panierke posłużyła mi kaszka kukurydziana...SMACZNEGO!!!
        
Stuffed Squash Blossoms ... INGREDIENTI Fiori di zucca ripieni di fiori di zucca con ricotta 20, 300 g di ricotta 1 uovo, scorza grattugiata di mezzo limone, 2 cucchiai di erbe tritate finemente (vi suggerisco di menta, timo e un po 'salato), 1 piccolo spicchio d'aglio, sale marino , olive ESECUZIONE ... lavaggio Fiori, asciutto. Mescolare il formaggio con l'uovo, scorza di limone, erbe aromatiche. Condire con aglio e sale. Ripieno wymieszać.Z ogni fiore stame uscire dal centro del fiore e poi riempire ripieno .ja obtaczałam in uovo aromatizzato Maggi e per panatura porridge di mais servita me ... Godetevi !!!