niedziela, 7 września 2014

..SERNIK NA ZIMNO..

 SKŁADNIKI... . 1 szkl.mleka, 2 łyżki żelatyny , 60dkg sera-u mnie President ser twarogowy z wiaderka, pół margaryny, 1 szklanka cukru -dałam ciut mniej , 2 żołtka , 2 cukry waniliowe -u mnie cukier puder waniliowy, 2 galaretki ciastka -u mnie podłużne biszkopty..........................WYKONANIE....................W trzech szklankach wody rozpuścić dwie galaretki.W tym czasie stężeje i ostygnie.. W trzech łyżkach wody rozpuścić żelatynę ,w między czasie zagotować mleko ,dodać do niego rozpuszczoną żelatyne i mieszać ,aż sie rozpuści.Margarynę miękką zmiksować z cukrem i cukrem waniliowym ,dodać żółtka i partiami ser.Miksować ,aż masa będzie gładka.Do takiej masy dodajemy przestudzone mleko z rozpuszczoną w nim żelatyną.teraz pozostaje nam tylko pobawić sie z układaniem masy i ciastek...dno foremki wykładamy biszkoptami lub ciastkami -herbatnikami,na to wlewamy mase serową -nie całą ,bo musimy zostawić na drugą warstwę -i do lodówki aby lekko zastygla -jakieś 5-10minut.Nastepnie układamy luźno biszkopty ,owoce jak ktoś lubi -u mnie porzeczka czerwona i zalewamy połową galaretki.Znowu na 5 minut do lodówki.na to masa serowa i na wierz galaretka i...SMACZNEGO!!!http://kuchniapepin.blogspot.com/2014/09/sernik-na-zimno.html